2 Ağustos 2008 Cumartesi

Amerika' dan Türk toplumuna büyük mesaj


Amerika'da yaşayan bir vatandaşımız tesadüf eseri bizim projemize raslıyor. Onur ve gurur verici yazısıyla sizi baş başa bırakıyorum. Saygılarımla

Sevgili Mustafa ilhan, böyle gurur verici bir unvanınızdan dolayı sizi saygıyla insanlık yüceline yazıyorum sevgili can engellilere insaniyetliğinin anca bu kadarı üzmeden onları yüceltebilinir. Sevgili can ben kendi düşüncemle sizinle konuşmak istiyorum. Ve de yaşadığım ülke de engelli insanlara bakış açılarıyla Amerika’da şöyle bir sistem vardır, her iş kurma alanı mutlaka 5 kişiden oluşur. bir şirket kurmak ve de altıncı kişide mutlaka engeli kişiyi öngörür işe alınırken bizim ülkemizde engellileri cami köşelerinde dilendirenler Allah’ı koz kullanarak da insanların vicdanlarına sığınmak içinde, sevgili can Mustafa sözlerim şudur ki bu engeli insanlar cemiyete katkılı ola bilmenin siz buluşunu yapmışsınız devletin yapması gerekirken yasalarında sizi gelmiş geçmiş büyük yasalar kurucularının akıl edipte yasaya engellilere katmayı gereksinme görmediklerinin altının yasada çizilidir. Sevgili İlhan bey, ben gibi nice ana yürekli canlar sizlerin emeklerinin boşa gitmeyeceğinin altının çizmiştir. Yazılarımda harf hataları vardır. Ama yüreğimin sesi olan bu yazım kampanyanızda yoldur. sevgili can sizinle çalışmaktan çok mutluyum bundan sonra emeklerim sizlerin doğrultusunda yerinin bulduğu düşüncesindeyim ve de huzurluyum sevgili canlar saygılarımla Amerika’ dan Şiirlerime de adımı verdim sefil dostum Yeter dalkılıç.
Kendi yazdığı şiir kitabını yani emeğini karşılıksız Kitap Postacılarına gelir amaçlı verdi. Emeğine sağlık Yeter hanımın yazdığı şiirden bir örnek
Maddi Değil
Sen can olgun isen anlasana halimden
Gençliğine hizmet etmez misin elinden
Onlara büyük destek olmaz mısın eğitimden
Maddi değil manevi psikolok olmaz mısın
Zaman azmıştır bu nesilde
Saygı bitmiş büyüğüne örf adette
Bir koyun bir koç gibiler de
Mutlu değil manevi insan olmaz mısın
Sefil dostum ölmeyesin sen biraz daha
Gençliği sevip destek veriyorsun da
Her cahilliğinden üzülüp inciniyorsun da
Maddi değil manevi sana hürmet olmaz mı

Yeter hanım yurt dışında yaşayanlar kendi topraklarının kıymetini daha çok biliyor. Sizler bizim için yazdığınız bu yazı dünyanın en büyük ödülü yüreğinize sağlık. Saygılarımla Kitap Postacıları

Kitap Postacısını Tanımak İçin İzleyin!

Volkan Erk Bizimle

Nurfiye Başar 06-1001

Halil İbrahim Babür 07 - 1001

Emre Şenozan 06 - 1003

Vedat Özkaya 06 - 1005

Çiğdem Göksu 06 - 1089

Etiketler