25 Temmuz 2008 Cuma

8,500,000 Engelli Arasından Şimdilik, 2500 Kişiyi İsdihdam Ediyoruz.

Kitap Postacıları Söz Sizde

Halil İbrahim Babür

Kas Hastası tekerlekli sandalye bağımlısı
Antalya il Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 07-1001
Kitap Postacısı ve Antalya il temsilciliğine seçilmiş olmaktan çok mutluyum, teşekkür ediyorum. Öncelikle ülkemizdeki engelli dostlarım adına mutluyum böylesi güzel bir projenin amaçlarına tanıklık edecek olmak bile bana gurur veriyor. Engelli insanlarımızın en büyük sorunlarından birisi istihdam sorunudur, işte bu sorunun çözülmesi için yeni projelere Türkiye”nin çok ihtiyacı var .

Kitap Postacısı bu konuda yeni açılımları önümüze getirecek ve inanıyorum ki ben ve Kitap Postacısı olacak tüm engelli dostlarım ile başarılı çalışmalara imza atacağımızı düşünüyorum. Sevgi ve saygılarımla.


Emre ŞENOZAN

Kronik Böbrek Yetmezliği

Ankara Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1003
Emre Şenozan"ın düşünceleri ; Bizler Kitap Postacısıyız güçlüyüz, başarılıyız ve çalışkanız tüm Türkiye"ye duyrulur internetten satışlarımız başlamıştır
Yunus SAĞLIK
Manisa Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 45-1001
ben nasıl başlıcam bilmiyorum kitap postacısına üye olurken açıkcası inanmıyordum yarım saat sonra beni aradı MUSTAFA bey beni aradığında şaşırdım ve bütün aktiviteleri anlattı ve tanıttı inşallah bundan sonra hayat için güzellikler için elimden geleni yapacam emeği geçen herkeze allah yardım etsin başarılar
İlhan BİRCAN
Şizofren
Ankara Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1010
Çok güzel bir proje bu proje sayesinde biz engelliler hiç bir kimseye muhtaç olmadan kendi ayakları üzerinde durmayı öğreneceğiz kendi başımıza birşeyler başarmanın mutluluğunu duyacağız bu projede emeği geçen başta Mustafa İLAHAN ve diğer arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım


Nurfiye BAŞAR

Kronik Böbrek Yetmezliği
Ankara Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1001
Her insanın bir hedefi var, benim hedefimde engeliler adına birşeyler yapabilmekti o fırsatı Kitap Postacısında buldum. Daha önce iş hayatım olsada Türkiye"de engelli olmak mı şimdi hem bir genç kız olarak onurumla, hemde hastlağımı hiç ön plana çıkmadan böyle bir projede çalışmaktan gurur duyuyorum iyiki varsın Kitap Postacısı
Alper Kurt
Her iki kol ve bacakta %80 kuvvet zaafı ve adelelerde ileri atrofi
Samsun İl Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 55-1001
"Gelecek kaygısı ve bir iş sahibi olamamak, bütün engelliler gibi beni de uzun süredir düşündüren konulardandır.Kitap Postacısı projesiyle bu sorunların neden olduğu sıkıntıları ortadan kaldırabilme ümidi doğduğu için çok sevinçliyim.Kitap Postacısının , benzeri başka çalışmalara örnek teşkil etmesini ve bu sayede artık toplumun engellileri farketmesini dilerim."

Özgür Akpunar
Kronik böbrek yetmezliği
Ankara İl Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1083
Ben bu projenin Türkiye"nin engelli sorununa çok büyük bir mihenk taşı olarak görüyorum, engellinin kişisel gelişiminden ingilizce eğitimine kadar ücretsiz faydalanabiliyor. Aynı zamanda para kazana bilmek şansına sahibim, böyle bir proje başka bir kurumun elinde olsaydı, engellinin üzerinden devletten para kazanabilirdi. Diğer kurumlarada bu proje her halde örnek teşkil eder. Bağış toplamadan onurumla yaşamak çok güzel bir şey

Vedat Özkaya
Tüm vücut fonksiyonu kaybı
Ankara İl Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1005
Kitap Postacısı projesi beni hayata bağladı tam umutlarımı kayıp ettiğim bir anda hiç aklımda yokken bu projeye girdikten sonra bilgisayar bile temin ettim bilgisayar masamı Kitap Postacısı merkezdeki arkadaşlar hediye ettiler çok mutluyum artık benimde bir işim var kendi işimin patronuyum bu projeyi üreten bana insan olduğumu hatırlatan herkeze teşekkürler. Yüreğinize sağlık


Çiğdem Göksu
Bıs"falit sekeli (7,9,12. Kronial Sinir Lezyonu)
Ankara İl Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1089
Birbuçuk yaşında geçirdiğim hastalık nedeniyle konuşamıyorum ama duyabiliyorum hayatım hep mücadele ile geçti elde edemediğim şeyleri inşallah Kitap Postacısı projesi ile elde edeceğimi biliyorum. biz engelliler kendi ayaklarımız üzerinde durmayı, kimseye muhtaç olmadan hayatımızı sürderebilmenin mutlulğunu yaşıyacağız bizlere bu imkanları sunan herkeze minnettarım. Saygılarımla.


Celalettin Tekin
Ağır üstlerde hafif parazi
İçel İl Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 33-1001
engellilere yönelik bu projeniz için teşekkür ederiz.bu proje sayesinde maddi olarak hafiflerken en önemlisi monoton bir yaşam tarzından kurtulup sosyalleşme yolunda adım atacagız
Havva Çalışkan
Sistemik Skleroderma
Ankara İl Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1006
Engelliler için doğru ve dürüst çalışanları görmek beni bu projeye sahiplenmeye ittiğini söylemek isterim. Kitap Postacısı doğru bir proje, yanılız değilim bizim için yapılan emekleri gördükçe daha da şaşırıyorum her şey şeffaf yalan yok riyakarlık yok Allah yolunuzu açık etsin, her zaman yanınızda olmaya gayret ediceğime söz veriyorum. Diğer arkadaşlarımında bizi zamanla anlayıp bu güzel aileye katılarak kendilerini geliştirmeleri en büyük temennim Saygılarımla

Celalettin Özer
İşitme kaybı sağ el ortapedik
Ankara İl Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1021
Bir engelli olarak, Kitap Posatacısı projesini uygun görüp engelli arkadaşlarala çalışmaktan zevk alıyorum. Arkadaşlarımla dürüst bir şeklide bu projenin yürüyeceğine inanarak yolumuza devam edip başarıya ulaşacağımızı düşünüyorum engelli camiasına bu projeyi kazandıranlara teşekkürlerimi bir borç bilirim. Herkezi kitap okumaya davet ediyorum sevgi ve saygılarımla
Yalçın Altınordu
Vücut fonksiyonu kaybı
Ankara İl Kitap Postacısı - Temsilci Kodu 06-1051
Kitap Postacısı olmak ve sorumluluk almak aynı zamanda ücretsiz, hiç bir karşılık beklemeden eğitim vermeleri çok hoş ve böyle bizlere verilen değer bizleri şımartıyor en azından kendimizi artık saygı değer toplumumuza anlatabileceğiz en güzelide bağış toplamadan onurumuzla, engelli arkadaşlarımızında bizlere katılıp en kısa zamanda değerkatmaları bizleri çok sevindirir.Saygılarımla

Kitap Postacısını Tanımak İçin İzleyin!

Volkan Erk Bizimle

Nurfiye Başar 06-1001

Halil İbrahim Babür 07 - 1001

Emre Şenozan 06 - 1003

Vedat Özkaya 06 - 1005

Çiğdem Göksu 06 - 1089

Etiketler