8 Ağustos 2008 Cuma

Festivalde engelilere yönelik tek engelli standı Kitap Postacısıydı.

FESTİVALDE ENGELLİLERE YÖNELİK TEK TEMSİLCİ, KİTAP POSTACILARI VARDI.

Standa çalışırken iki fofğraf sanatçısıyla tanıştım, rica ettim bizi çekermisiniz diye, canla başla ışık sorununa rağmen ellerinden geleni yaptılar, ve bana Mete bey aşağıdaki e-postayı gönderdi.
kendiside Bypass amaliyatı geçirmiş, Fotoğrafları çeken Mete GÜRSEL Ağabeyciğimin ismini değiştirdim Bay Pes dedim.

Sayın Bay Pes, siz mailinizde içime sinmedi demişsiniz ama her halde bu yazıyı okuyanlar ve biz Kitap Postacıları seninle ve felsefenle guru duyuyoruz. Saygılarımla


Ben Mete.... Bypass geçiren...Top sakallı....
Ekte fotoğraflarınızı gönderiyorum.. Ama şu ışık sorunu yüzünden pek içime sinmedi çekimler...
Bir daha gelebilirsem, makinanın flaşını da kullanarak daha iyi çekimler yapacağım inşallah....

Saygı ve sevgilerimle...

HALKININ İÇİNDE YAN, YANA

Fotoğraf Çekimi Bay Pes

Kitap Postacısını Tanımak İçin İzleyin!

Volkan Erk Bizimle

Nurfiye Başar 06-1001

Halil İbrahim Babür 07 - 1001

Emre Şenozan 06 - 1003

Vedat Özkaya 06 - 1005

Çiğdem Göksu 06 - 1089

Etiketler